Otel Pazarlaması Dijitalde Daha Kolay


Reklamcılık, eski dönemlerde dijital dünya yerine fiziki olarak basın ve medya üzerinde gerçekleştirilen faaliyetler ile yürütülüyordu. Ancak günümüzde dijital dünyaya geçiş yapılması ile birlikte hem reklamcılık hem pazarlama hem de tanıtımı farklı kollar ile birlikte daha pratik yöntemler oluşturmaya başladı. Bu çerçevede otel pazarlaması açısından da dijital sistemlerinin kullanılması, her şeyi daha pratik bir hale getirdi.

Yeni sistemler ile birlikte dijital dünyada otel pazarlaması yapabilmek için özellikle iyi müşteri ilişkileri kullanan ve müşterilere odaklanan yazılımlar yer almaktadır. Hatta bu yazılımlar bir server kurulması ile birlikte her konaklama işletmesinin kendi geliştirdiği sistemler olmaktan çıkıp, bulut teknolojileri ile kullanılabilir hale geldi. Bahsedilen sistemler ile birlikte müşteri ilişkileri oluşturma, müşterilere farklı grup yaklaşımları sağlama, e-mail şablonları kullanımı, ziyaretçi kayıtları, fatura gönderimi, anketler yapma gibi birçok farklı işlevi gerçekleştirilebiliyor.

Gelişen teknolojiler ile birlikte özellikle otel pazarlaması konusunda birçok otel işletmesi yenilenen bu sistemleri kullanarak, rezervasyon, kayıt, konaklama sırasındaki hizmetler ve konaklama sonrası hizmetlerde de büyük bir avantaj elde ediyor. Bu sistemleri kullanmanız yeni çağın pazarlama stratejilerine yönelmenizi ve çok daha etkin bir şekilde müşteriye ulaşmanızı sağlıyor.

Oteller İçin CRM Uygulamalarında Yenilikler

CRM, müşteri ilişkileri yönetimi olmakla birlikte özellikle konaklama işletmelerinde otele girişten otelden çıkışa kadar ki her aşamada iyi bir müşteri ilişkisi kurulması önemlidir. Örneğin müşterinin otele gelmesinden önce kendisine sunulacak rezervasyon teklifleri kapsamında dahi oteller için CRM yazılımları kullanarak, çok daha nitelikli bir süreç elde edilebilir.

Bugün oteller için CRM yazılımları sunan birçok farklı işletme yer almakla birlikte bu işletmeler arasında Corpohotel çok nitelikli bir yapıya sahip olarak sunduğu hizmetler ile kolaylık oluşturmaktadır. İstediğiniz herhangi bir aşamada avantajlardan ve hazır e-posta şablonlarından faydalanmanız vasıtasıyla hazır modüller kullanmanız vasıtasıyla müşteri ilişkilerini kolay bir hale getirebiliyorsunuz.

Corpohotel, müşteri memnuniyetini görebilmeniz, özel taleplere karşılık verebilmeniz, müşteri yolculuğu konusunda hizmetler verebilmeniz gibi her aşamada size hizmetler sunuyor. Örneğin, sunulan e-posta şablonları sayesinde otele giriş yapılması ile birlikte çıkış yapılana kadar hatta hizmet sonrasındaki süreçlerde müşteri ilişkilerini sürdürerek, daha iyi bir hizmet mantığı elde ediliyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alarm Sistemi Neden Önemlidir?

ActCAD - 3D Çizim Programı

Araştırma Sonuçları İçin SPSS Veri Girişi